
Stacja naprawcza do rowerów PRS-SV1
Wymiary: 85 x 20 x 20 cm | Waga: 10-18 kg
Cechy produktu:
● blacha ocynkowana lub kwasoodporna
● malowanie proszkowe lub termoplastyczne
● linki ze stali nierdzewnej fi4
● QR CODE z instrukcjami napraw
● nakrętki antykradzieżowe z kluczem patentowym
● 0,25 m2 powierzchni reklamowej
● klucz nastawny 0-30 mm
● wkrętak krzyżowy PH2 + krętlik
● wkrętak płaski 5,5 x 1,0 + krętlik
● zestaw imbusów w rękojeści |2|2,5|3|4|5|6|8|+ krętlik
● 2 x łyżki do opon z rdzeniem stalowym – powlekane nylonem
● stacjonarna ręczna pompka z tłokiem (fi 14) i rączką (fi 32) ze stali kwasoodpornej
– zakres ciśnienia od 0>10 BAR z adapterem na wszystkie zawory
+ wąż kompresorowy (trudny do przecięcia) + manometr z gliceryną (Antifog)

Stacja naprawcza do rowerów PRS-LV2
Wymiary: 156x51x40 cm | Waga: 65-90 kg (w zależności od opcji dodatkowych)
Cechy produktu:
● malowanie proszkowe lub termoplastyczne
● blacha ocynkowana lub kwasoodporna
● linki ze stali nierdzewnej fi4
● QR CODE z instrukcjami napraw
● do 1,5 m2 powierzchni reklamowej
● nakrętki antykradzieżowe z kluczem patentowym
● wkrętak krzyżowy PH2 + krętlik
● wkrętak płaski 5,5 x 1,0 + krętlik
● klucz nastawny 0-30 mm
● klucze nasadowe do deskorolki |9/16|1/2|3/8| + krętlik
● klucz płaski 8×10 mm
● klucz płaski 13×15 mm
● zestaw kluczy TORX w rękojeści |9|10|15|20|25|27|30|40| + krętlik
● zestaw imbusów w rękojeści |2|2,5|3|4|5|6|8|+ krętlik
● 3 x łyżki do opon z rdzeniem stalowym – powlekane nylonem
● stacjonarna ręczna pompka z tłokiem (fi 14) i rączką (fi 32) ze stali kwasoodpornej
– zakres ciśnienia od 0>10 BAR z adapterem na wszystkie zawory
+ wąż kompresorowy (trudny do przecięcia) + manometr z gliceryną (Antifog)
● możliwość zamontowania do 18 szt. narzędzi (skuwacz łańcucha, klucze do stożków…)

Stacja naprawcza do rowerów SCANDIC
Wymiary: 134 x 41 x 30 cm | Waga: 22 – 48 kg
Cechy produktu:
● malowanie proszkowe lub termoplastyczne
● blacha ocynkowana lub kwasoodporna
● linki ze stali nierdzewnej fi4
● QR CODE z instrukcjami napraw
● do 0,8 m2 powierzchni reklamowej
● nakrętki antykradzieżowe z kluczem patentowym
● wkrętak krzyżowy PH2 + krętlik
● wkrętak płaski 5,5 x 1,0 + krętlik
● klucz nastawny 0-30 mm
● klucz płaski 8×10 mm
● klucz płaski 13×15 mm
● zestaw kluczy TORX w rękojeści |9|10|15|20|25|27|30|40| + krętlik
● zestaw imbusów w rękojeści |2|2,5|3|4|5|6|8|+ krętlik
● 3 x łyżki do opon z rdzeniem stalowym – powlekane nylonem
● stacjonarna ręczna pompka z tłokiem (fi 14) i rączką (fi 32) ze stali kwasoodpornej
– zakres ciśnienia od 0>10 BAR z adapterem na wszystkie zawory
+ wąż kompresorowy (trudny do przecięcia) + manometr z gliceryną (Antifog)
● wszystkie komponenty wysokiej klasy i uznanych marek z Niemiec i USA
Stacje naprawcze dla każdego rowerzysty
Miłośnicy przejażdżek rowerowych z nieskrywanym zadowoleniem cieszą się z możliwości skorzystania z wolnostojącej oraz samoobsługowej stacji naprawczej.
Stacje naprawcze to idealne rozwiązanie dla osób, którym w trakcie wyprawy rowerowej zepsuł się sprzęt. Ze względu na fakt, iż stacje naprawcze rowerów zaopatrzone zostają w pompkę uniwersalną, która dostosowana jest do wszystkich rodzajów wentyli, ale także kilka podstawowych narzędzi reperujących, stanowią niejednokrotnie ostatnią deskę ratunku dla rowerzystów. Zazwyczaj w standardzie wyposażenia znajdują się wkrętak krzyżowy i płaski, zestaw imbusów lub klucz nastawny 0-30 mm.
Pośród montowanych za pośrednictwem firmy stacji naprawczych wyróżnia się 3 typy. Uzależnione są one przede wszystkim od rozmiarów stacji, jak również opcji dodatkowych oraz wyposażenia. Najmniejsza stacja naprawcza jest zarazem najlżejszą, gdyż jej waga nie przekracza 18 kg, a wymiary osiągają 85x20x20 cm. Natomiast największą dostępną opcją jest stacja naprawcza do rowerów PRS-LV2, gdyż osiąga wymiary 156x51x40 cm, a jej waga waha się w granicach 65-90 kg. Istnieje także możliwość zamontowania stacji naprawczej o wymiarach pośrednich. Warto zaznaczyć, iż wielkość montowanej konstrukcji małej architektury miejskiej zależna jest od ilości narzędzi reperujących oraz opcji dodatkowych.
Stacje naprawcze
Konstrukcja stacji naprawczej jest zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić jej długą trwałość oraz maksymalną żywotność, jednocześnie zabezpieczając przed negatywnymi wpływami wynikającymi z otoczenia bądź panujących warunków atmosferycznych. Stacja naprawcza ma bowiem przetrwać zarówno letnie upały, wiosenno-jesienne burze, jak również zimowe mrozy. Dlatego właśnie do jej skonstruowania wykorzystywana jest blacha ocynowana bądź kwasoodporna.
Głównym wyposażeniem każdej stacji naprawczej poza uniwersalną pompką oraz narzędziami reperującymi jest dostęp do kodu QR, gdzie znaleźć można wiele przydatnych instrukcji wyjaśniających krok po kroku czynności niezbędne do wykonania koniecznej naprawy. Dzięki temu bez trudu z dokonaniem reparacji poradzi sobie każdy, nawet osoba bez najmniejszego w tym temacie doświadczenia.